Меню
м. Київ, вул. Олександра Кошиця 9, (пункт видачі замовлень)
Пн-пт - 10:00 - 18:00
Сб - 10:00 - 15:00
Нед - вихідний
Час роботи магазину:
  • Пн-пт - 10:00 - 18:00
  • Сб - 10:00 - 15:00
  • Нед - вихідний

Гарантія

Кожен покупець має право повернути або обміняти товар протягом 14 днів, з моменту отримання замовлення, у разі, якщо він не підійшов з будь-яких причин або не виконує заявлені функції, не включається чи зіпсований.
Iнтернет-магазин Dzhitoys.com.ua працює відповідно до Закону України „Про захист прав споживачів”

1. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

ТЕРМІН ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ в інтернет-магазині Dzhitoys.prom.ua
- Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок Покупця.
- Товар куплений «під замовлення» поверненню чи обміну не підлягає.

ЯК ПОВЕРНУТИ ТОВАР, ЩО НЕ ПІДІЙШОВ?
- Повідомте нам у вайбер (натисніть на кнопку написати продавцю на сайті) або заповніть форму на сайті в розділі "Повернення", що ви хочете повернути або обміняти товар не належної якості 
- У повідомленні напишіть нам номер замовлення та товар, який ви бажаєте повернути.
- Повернути чи обміняти товар можна у нашому пункті видачі замовлень у місті Київ, вул. Олександра Кошиця 9. Якщо ви знаходитесь в іншому місті, повернути товар можна «Новою Поштою» до Києва на одне із відділень за домовленістю.

- Повернення товару не здійснюється післяплатою.
- У разі неможливості обміняти товар, повернення коштів буде здійснено на картку або розрахункові рахунки банків України. 

ЯКІ ВИМОГИ ЩОДО ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ?
- Товар не має ознак експлуатації та відсутні дефекти та пошкодження;
- Збережена цілісність упаковки та повна комплектація (аксесуари, інструкції та інше)
- В упаковці товару від виробника не зрізані пломби, джгути та інші фіксатори.
- Замовленого товару немає у списку, які не підлягають поверненню та обміну відповідно до законодавства.

ЯКІ ВИМОГИ ЩОДО ВІДПРАВНИКА ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?
- Прізвище, ім'я та номер телефону відправника повернення, повинні збігатися з даними одержувача в замовленні.
- Повернення коштів покупцю, після отримання повернення виконується тільки на ім'я та прізвище покупця

СТРОКИ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ ЩОДО ПОВЕРНЕННЯ
- Покупець має право повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання товару.
- Продавець перевіряє товар належної якості після отримання повернення протягом 1-3 днів.
- Продавець перераховує повернення коштів протягом доби після підтвердження перевірки товару належної якості.

Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродоаольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.


2. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
ПЕРЕВІРКА ТОВАРУ ПОКУПЦЕМ в точці видачі (Нова Пошта, Rozetka)
- Покупець зобов'язаний оглянути товар під час отримання свого замовлення в точці видачі, незалежно від того, замовлений він післяплатою або оплачений онлайн під час оформлення замовлення.
- Якщо дефекти товару або пакування були виявлені під час отримання товару в точці видачи, Покупець може відразу відмовитись від отримання замовлення, у такому разі вартість повернення оплачує Продавець.
- Якщо покупець підписує квитанцію про отримання товару у точці видачі, цим він підтверджує, що візуальних або технічних дефектів під час отримання товару не було.
ЩО РОБИТИ ЯКЩО дефекти виявлено після отримання товару в точці видачі протягом 14 днів?
- Повідомте нам у вайбер за номером телефону +380980513091або заповніть форму на сайті в розділі "Повернення", що ви хочете повернути або обміняти товар не належної якості:
- У повідомленні напишіть нам номер замовлення, та товар, який ви бажаєте повернути.
- У повідомленні надішліть нам детальні фото, відео дефектів або несправності.
- Повернути чи обміняти товар можна «Новою Поштою» до Києва на одне із відділень за домовленістю.
- Повернення товару не здійснюється післяплатою, доставку сплачує Покупець.
- У разі неможливості обміняти товар, повернення коштів буде здійснено на картку або розрахункові рахунки банків України.
ВИМОГИ ЩОДО ТОВАРУ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ
- Товар не має механічних пошкоджень в результаті експлуатації;
- Збережена цілісність упаковки та повна комплектація (аксесуари, інструкції та інше)
ВИМОГИ ЩОДО ВІДПРАВНИКА ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ
- Прізвище, ім'я відправника повернення, повинні збігатися з даними одержувача в замовленні.
- Повернення коштів покупцю, після отримання повернення виконується тільки на ім'я та прізвище покупця
СТРОКИ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ ЩОДО ПОВЕРНЕННЯ
- Продавець перевіряє інформацію згідно фото та відео від Покупця протягом 1-2 днів.
- Продавець перевіряє товар не належної якості після отримання повернення протягом 3-5 днів.
- Продавець перераховує повернення коштів протягом доби після підтвердження перевірки товару.
- У деяких випадках продавець може змінити дані терміни, заздалегідь попередивши про це Покупця.